pr & social media adviesbureau

Winnie Silvertand

  • Account Director
  • PR
  • social media
  • teamplayer
  • flexible
  • fast
  • fun
  • green

Rots in de branding. Verzet bergen werk, zonder de humor uit het oog te verliezen. Collegialiteit staat hoog in het vaandel en daarom al jaren Employee of the month. 

Mijn posts

Hoe zet ik social media in voor mijn technisch georiënteerd bedrijf?

Je begeeft je als technisch georiënteerd bedrijf op de B2B-markt en denkt te weten dat social media voornamelijk succesvol zijn in de B2C-markt. Wij helpen je graag uit deze illusie, want ook al lijkt het in eerste instantie moeilijk: social media is met de juiste strategie, boodschap en kennis zeer goed inzetbaar voor B2B-bedrijven. Een logische vraag die volgt: hoe zet ik social media dan in voor mijn B2B-bedrijf? Lees meer 

Digital Transformation: een schoolvoorbeeld

Soms heb je van die dagen dat alles mooi samenvalt en twee maanden hard werken wordt beloond. Gisteren was zo’n dag. En de Digital Transformation Conference in De Fabrique te Utrecht was het decor. Deze conferentie is een initiatief van de EMC Federation, waarbij onze klanten EMC en VMware een voortrekkersrol speelden.

 De opdracht voor Whizpr was duidelijk: maak een communicatieplan om awareness voor het event te realiseren en registraties te krijgen. Tweede speerpunt was om pers en influencers naar het event te krijgen en hen daar te voorzien van nieuws waar ze iets mee kunnen. Lees meer 

Whizpr from Whizpr

Over ongeveer twee weken is het alweer zover! Dan openen de deuren van Presszone ‘14, dé 'one stop' najaarsbeurs die je in één dag volledig op de hoogte brengt van de laatste ontwikkelingen op het gebied van gadgets, consumentenelektronica, IT-producten en -diensten. De beurs vindt plaats op vrijdag 3 oktober van 12.00 tot 17.00 uur in de Lichtfabriek in Haarlem. Lees meer 

Wie kan er 99 dagen zonder Facebook?

Heb jij de posts of afbeeldingen met 99 Days of Freedom al in je timeline voorbij zien komen? Ik maar bij een of twee Facebook-vrienden eerlijk gezegd. Het had ook geen zin om erop te reageren of te vragen wat het inhield, want deze mensen hebben zich dus voorgenomen om 99 dagen geen gebruik te maken van Facebook.

Het non-profit initiatief genaamd 99 Days of Freedom is bedacht door creatief bureau Just uit Leiden en is een reactie op het experiment dat Facebook recent heimelijk deed. Facebook manipuleerde de timeline van enkele gebruikers om te kijken of overwegend positieve of negatieve berichten invloed hadden op hun gemoedsgesteldheid. Inmiddels hebben ruim 19.000 mensen zich aangemeld om 99 dagen lang Facebook links te laten liggen. Daarnaast wordt hen gevraagd om anoniem enquêtes in te vullen over hun ‘state of happiness’ na 33, 66 en 99 dagen. Lees meer