pr & social media adviesbureau

Willemijn Vader

  • creative director
  • co-owner
  • mother
  • social media
  • shoes
  • storytelling
  • yellow

Vanaf de start alive and kicking. Ze praat en denkt tegelijk, met als resultaat gouden vondsten. Creatief directeur bij Whizpr.  Samen met Annerieke eigenaar van Whizpr.  Verantwoordelijk voor de social media strategie bij klanten.

Mijn posts

Bijvangst van de Extended Buyers Journey

Ik ben een beelddenker, dus als ik een idee heb dan Google ik dat en kijk ik in afbeeldingen of ik een plaatje vind dat mijn idee ‘verwoordt’. Ik ben dol op plaatjes. Scrollend tussen de vele voorstellen die Google doet, kom ik regelmatig heel interessante plaatjes tegen die me weer op andere ideeën brengen. Lees meer 

Bij de loodgieter...

Als PR- en content marketing bureau adviseren we klanten iedere dag over de inzet van content op de verschillende kanalen. We produceren die content voor hen, we optimaliseren het voor de zoekmachines, we tracken de content, evalueren de effectiviteit van de inzet en maken vervolgens weer plannen om de volgende stap te zetten. Prachtig, super trots dat we dat ‘voor de meesten’ succesvol doen. (Klein voorbehoud voor het geval ik wat over het hoofd heb gezien, ik blijf bescheiden). Lees meer 

Helaas, niet gewonnen

De ambitieuze en competitieve kant van mij zegt dat, maar terecht is Micreos de winnaar geworden in onze categorie MKB Groot Zakelijk voor de Ondernemer van het Jaar 2016 in Wageningen. We hadden wel verwacht dat we het af zouden leggen tegen een organisatie die een alternatief heeft gevonden voor antibiotica en daarmee de mensheid redt van bacteriën die resitistent zijn. Desondanks ben ik blij.  Lees meer 

Meer data geeft niet waar je op hoopt

In navolging op mijn eerdere blog over het meten van de ROI van je boodschap, wil ik graag deze blogpost van mijn held Seth Godin delen. Hij verwoordt precies wat ik al langer aan klanten duidelijk probeer te maken. Een succesvolle marketingstrategie is 'all about relations, long term relations'.  Lees meer 

Wat is de ROI van je boodschap?

Terugkijkend op de stappen die wij in de afgelopen jaren hebben gezet, ben ik eens gaan scrollen door de blogs die ik geschreven heb. Onder de noemer “wat zit er in de oude doos?” kom ik heel wat interessante onderwerpen tegen die nu nog steeds leven en nog steeds even discutabel zijn. Zo schreef ik zes jaar geleden onderstaande blog over de ROI van social media op Marketingfacts. Lees meer