pr & social media adviesbureau

Valentijn Bouman

Valentijn Bouman
  • innovatief
  • sport
  • creatief
  • enthousiast
  • teamplayer
  • muziek
  • proactief

Van vele markten thuis, onze Valentijn. Startte vroeg z'n eigen onderneming in de marketing & PR en werkte aan image building voor modemerken. Houdt nu vol energie en een gezonde dosis humor vele balletjes in de lucht bij Whizpr. Geen straf voor een sportfanaat!

Mijn posts

Case in de spotlights: een zoete inval van 2ML

Hoe breng je een IT-dienstverlener onder de aandacht bij de doelgroep en bouw je tegelijk een sympathiek imago op? Kortom, hoe creëer je impact? Voor 2ML kregen we het met een gezonde dosis creativiteit voor elkaar. Daarvoor gebruikten we de kracht van social media, blog en professionele video, plus de overtuigingskracht van een sterke partner. Zo bereikten én betrokken we in één week, met minimale middelen, 100.000 potentiële klanten.  Lees meer 

Eerste sponsoren Noordkaap Challenge zijn bekend!

De eerste sponsoren van onze Noordkaap Challenge voor Serious Request zijn bekend... en daar zijn we niet alleen heel trots op, maar ze helpen ons ook nog eens enorm bij de barre tocht naar de Noordkaap. We stellen de eerste vier graag voor! Binnenkort meer:-) Lees meer 

Social media analyse: wat kun je daar allemaal mee?

De dislike-knop op Facebook, Volkswagen die neergesabeld wordt, het succes van GeenPeil… Er gebeurde weer van alles op social media in de maand september. En hoe tof is het een klant te hebben, die niet alleen in staat is dit allemaal in kaart te brengen, maar ook te duiden én het in een handig overzicht stopt dat maandelijks op Marketingfacts verschijnt. Lees meer 

Bedrijven op social media: vijf stereotiepe versiertrucs

Willemijn zei het onlangs treffend: social media is ‘een vol café met een veelheid aan karakters’. Mensen zijn om verschillende redenen in dit café; voor een babbeltje, voor wat vermaak, een goede discussie, om wat te flirten. Maar in elke kroeg liggen types op de loer, op zoek naar iemand om aan de haak te slaan. Zo ook op social media; in de vorm van bedrijven. Ik herken op social media dan ook vijf stereotiepe versiertrucs. Lees meer 

Digitale decembertrends - gedragen we ons online anders?

Met de korte, donkere dagen van december gedragen ‘wij Nederlanders’ ons nét wat anders dan de rest van het jaar. Dat zien we ook terug in ons online gedrag; we zijn meer dan ooit digitaal georiënteerd. We discussiëren op social media, kopen (én verkopen) onze cadeaus massaal op internet en besteden onze kerstvoorbereidingen uit. Wat zijn in deze maand zaken waar de campagnemanager, marketeer of communicatieprofessional rekening mee moet houden? Een kort rondje langs vijf digitale decembertrends die me opvielen. Lees meer