pr & social media adviesbureau

Jasmijn Kruese

Jasmijn Kruese
  • social media
  • writing
  • structured
  • creative
  • eye for detail
  • positive
  • friends and fun

Een aanwinst voor het Digital Team. Ze heeft aan een half woord genoeg. Jasmijn heeft ruime ervaring op het gebied van online marketing in de fashion- en lifestyle branche en weet van aanpakken. Als je een keer flink wilt lachen ben je bij haar ook aan het goede adres!

Mijn posts

Nieuw algoritme Facebook beïnvloedt storytelling

Vorige maand veranderde Facebook haar algoritme. De veranderingen in de formule achter Facebook moet de tijdlijn voor de gebruikers relevanter maken. Dat moedigen wij aan, want daarmee blijft Facebook aantrekkelijk voor de gebruiker. Het daagt ons, als verhalenvertellers, uit op zoek te blijven naar de input om de doelgroep te activeren. Maar wat betekent dit concreet? Lees meer 

4.5 miljard likes per dag

Wist je dat er wereldwijd 2.1 miljard social media accounts zijn waarvan 1.7 miljard actief? Twitter groeide afgelopen jaar met 50 miljoen extra gebruikers en 47% van alle internetgebruikers zijn actief op Facebook. Ik kwam online een infographic tegen met daarin opmerkelijke cijfers op het gebied van social media. Lees meer 

Inspelen op actualiteit

“Hier moeten we iets mee!” Ik open ‘s ochtends mijn mailbox en deze woorden verschijnen op mijn scherm. Een collega die nieuws heeft gevonden dat precies aansluit bij onze klanten of onze branche. Inspelen op de actualiteit is een kwaliteit, maar hoe doe je dat? Lees meer 

‘Wat zie jij er goed uit’

Sta ik in de file en vanuit de speaker van mijn radio krijg ik zomaar een compliment. Mijn dag begint goed! Tenminste.. Totdat ik hoor dat het vandaag Complimentendag is en ik om die reden een compliment krijg van de radio DJ. Bedankt hè.. ‘Wie bedenkt zoiets?’, ik hoor het je denken, ik dacht het ook. Lees meer 

De maand februari kreeg dit jaar een dag extra, maar is voorbij gevlogen. Tijd om terug te blikken op deze maand. Online blijkt dat de populariteit van Valentijnsdag achteruit gaat en dat de meningen over Mark’s Correspondents’ Dinner gemengd zijn: 21% is positief, 15% is negatief. Ook zijn er gemengde gevoelens bij de nieuwe Facebook emoticons.  Lees meer