pr & social media adviesbureau

Annerieke Reulen-Kamphuis

  • co-owner
  • shopaholic
  • Always on
  • high heeled mom
  • gadget freak
  • Humor
  • ambitious

Ambitie, zakelijkheid en humor gaan wel degelijk samen. En hoe! Vanaf januari 2011 algemeen directeur van Whizpr. Samen met creatief directeur Willemijn Vader eigenaar van Whizpr.

Mijn posts

Whizpr groeit en zoekt uitbreiding team!

Whizpr groeit! In aantal klanten, projecten en in de uitbreiding van ons vakgebied: de integratie van PR met digitale marketing. Daarom zijn wij per direct op zoek naar een:

PR consultant (m/v) met minimaal drie jaar ervaring (32 - 40 uur)

  Lees meer 

Vernieuwd Dutchcowboys-platform: het nieuwe uitgeven

Vanmorgen is het nieuwe platform live gegaan van een van Nederlands populairste techblogs: DutchCowboys.nl. Een nieuw platform wat volledig responsive en geoptimaliseerd is voor alle apparaten. Het is geen verrassing dat steeds meer bezoek van mobiele apparaten afkomstig is. Bij Dutchcowboys is dat 50 procent en stijgende. Lees meer 

Wij zijn op zoek naar een community manager. Als community manager werk je de meerderheid van je tijd voor de merken Logitech en Ultimate Ears. Samen met het PR-team van Whizpr zal je de merken op social media verder uitbouwen.

Je wordt door Whizpr gedetacheerd om werkzaamheden uit te voeren voor onze klant Logitech. Drie tot vier dagen in de week ben je werkzaam op het kantoor van Logitech in Leusden, een dag in de week werk je vanuit het kantoor van Whizpr in Wageningen. Lees meer 

Logitech is de grootste producent van PC gaming gear ter wereld en brengt onder de naam Logitech G producten als muizen, toetsenborden en gaming headsets op de markt. Binnen het marketing team van Logitech zijn we op zoek naar een meewerkend stagiair (derdejaars). Je wordt door Whizpr gedetacheerd om werkzaamheden uit te voeren voor onze klant Logitech. Lees meer 

You win some…

Ga je als bedrijf voor best of breed of kies je voor een geïntegreerde oplossing? Met dit vraagstuk hebben onze IT-klanten veel te maken en voor beide is iets te zeggen.

Ook in de PR kennen we dit fenomeen en zie je golfbewegingen van klanten die de ene keer in ieder land het beste bureau willen en de andere keer één bureau voor een hele regio om zo schaalvoordelen te bereiken en kosten te besparen (wat ik overigens betwist omdat de overhead bij dat soort bureaus veel hoger is en wat doet het met de effectiviteit als je niet in ieder land het beste bureau hebt – maar goed, dat is een andere discussie). Feit is dat we weinig invloed hebben op dit soort golfbewegingen en we mee deinen op deze flow.   Lees meer