pr & social media adviesbureau

blog

#voedseljehovas - bad for reputation

Ik wil jullie dit voorbeeld van digitale 'merk'-moord niet onthouden. Vanmiddag zag ik op Facebook een link naar een artikeltje over HelloFresh voorbij komen. In eerste instantie scrolde ik door, want in ben niet geïnteresseerd in HelloFresh. Na het nog een keer, en nog een keer gepresenteerd te krijgen via anderen, besloot ik toch even te kijken. Het was een artikel van Sidney Vollmer die op een hele creatieve manier zijn ervaring met HelloFresh beschrijft. Zijn relaas beschrijft het 'uitmaak'-proces met Maartje van HelloFresh. Hij omschrijft het zo beeldend, grappig, respectvol, maar zeer venijnig dat ik het tot de laatste zin heb gelezen. En dat is best bijzonder, want bij een gemiddeld artikel dat ik op mijn telefoon lees, haak ik na de eerste twee alinea's af. Lees meer 

Hello Blue Monday!

Als we de Britse psycholoog Cliff Arnall mogen geloven is het vandaag, de derde maandag van januari, de meeste droevige dag van het jaar. Het heet ook wel Blue Monday. Ja, maandag is het bij ons ook, maar blue of neerslachtig? Echt niet! Wij vieren feest. Onze jarigen Michel en Kees zijn al met taart langs geweest. Lees meer 

Vakantiebeurs: fietsen over de Brooklyn Bridge in Utrecht

Wij zijn in Utrecht én fietsen lekker over de Brooklyn Bridge. Kan niet? Echt wel! Tijdens de 46e editie van de Vakantiebeurs is het allemaal mogelijk. Dankzij nieuwe ontwikkelingen als virtual reality heeft de reisbranche de mogelijkheid mensen een ‘levensechte’ impressie te geven van hoe het aan de andere kant van de wereld is. De integratie van technologie en reizen gaat verder dan ooit. Lees meer 

CES is on- én offline booming. Viva Las Vegas!

De kraamkamer van technologisch vernuft is weer neergestreken in Las Vegas. En hoe! Van 6 tot 9 januari vindt er het jaarlijkse spektakel van de Consumer Electronics Show (CES) plaats. De grootste beurs ter wereld voor elektronische consumentenproducten levert een schouwspel op dat niet onderdoet voor een show van David Copperfield. De gokstad van Amerika is deze dagen hotter dan hot. Vandaar dat heel wat Whizpr-klanten en journalisten waar we mee samenwerken op de CES aanwezig zijn. Voor wie er niet bij is… Deze blog! Lees meer 

Onze challenge tijdens de Noordkaap Challenge

Tijdens de Noordkaap Challenge stond het uitvoeren van ‘challenges’ centraal. Wij hebben voor klanten, partners, familie en vrienden menig challenge uitgevoerd. De meest relevante kregen we van de thuis gebleven Whizprs: “Aangezien jullie het pad aan het ontdekken zijn als echte 'publicity pathfinders', stuk voor stuk PR professionals met heul veul jaren ervaring en bijzonder veel creativiteit, dagen wij jullie uit een artikel te regelen in een lokale krant, radio, tv of online platform. Het verhaal mag overal over gaan, uiteraard zou het mooi zijn een link te leggen met de Noordkaap Challenge. Twee belangrijke voorwaarden; het woord 'Whizpr' moet er in staan en het mag niet betaald zijn.” Haha, dat varkentje hebben we gewassen. Zie hier het resultaat: http://www.borgvattnet.nu/Lees meer 

Moe, trots en voldaan

Van Hilversum via de Noordkaap naar Heerlen. Onze tocht van 7.200 km voor het goede doel van 3FM Serious Request zit erop. De Noordkaap Challenge was spannend, enerverend en bovenal hartstikke mooi. “Het is iedere dag weer een uitdaging om je door het prachtige, maar soms onbegaanbare landschap te navigeren”, meldt Valentijn. Lees meer 

Hardware.Info Community Awards 2015

Begin volgend jaar worden de winnaars bekend gemaakt van de Hardware.info Community Awards 2015. Dit jaar zijn er binnen de 48 verschillende categorieën acht producten van Whizpr klanten genomineerd. Lees meer 

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9