pr & social media adviesbureau

blog

Sony @ BrightDay

Sony @ BrightDay

Een ideaal moment om met een grote groep consumenten (early adaptors en followers) in contact te komen is Bright Day, het offline event van BrightIdeas. Door de samenwerking met RTL werd editie nummer 4 de drukst bezochte tot nu toe. De toekomst ziet er zo uit.

Sony Nederland was alle edities aanwezig en greep ook bij deze vierde editie de kans om geinteresseerden kennis te laten maken met de laaste stand van zaken op het gebied van beeld en audio bij Sony denk aan o.a. 4K & Ultra HD, HiRes Audio en de QX lens style camera´s

Zie hier een korte impressie van BrightDay 4 via Google Stories

Onlangs ging ons aller Willemijn Vader met een aantal andere communicatiespecialisten de uitdaging aan: een volledige werkdag offline, geen social media zoals Whatsapp, Facebook, Twitter en sms. Wat mocht ze wel? Haar mail lezen. Antwoorden mocht dan alleen weer tête à tête of telefonisch. Was het moeilijk? Waar liep ze tegen aan? Heeft ze het volgehouden? Jullie lezen het hier in de Communicatie van deze maand. 

 

Whizpr groeit en zoekt uitbreiding team!

Whizpr groeit! In aantal klanten, projecten en in de uitbreiding van ons vakgebied: de integratie van PR met digitale marketing. Daarom zijn wij per direct op zoek naar een:

PR consultant (m/v) met minimaal drie jaar ervaring (32 - 40 uur)

  Lees meer 

Met je snuit op de eigen kanalen

Misschien ben ik wel het best bewaarde geheim van ons bureau. Ik draai inmiddels alweer bijna een halfjaartje mee en ga vanaf dag één lekker mee in de dagelijkse drukte. Tot laatst op kantoor werd geroepen: “Valentijn, jouw foto staat nog helemaal niet op de personeelspagina!”. Hadden we helemaal niet bij stil gestaan, of in ieder geval niets mee gedaan. Vergeten we in de drukte onze eigen pr niet? Lees meer 

SURFnet Relatiedagen 2014: van supercomputers tot dansende robots

Deze blog post is eerder verschenen op de website van SURFnet

*-*-*-* 

Vorige week was ik te gast op de SURFnet Relatiedagen in Noordwijkerhout. Elke twee jaar nodigt SURFnet zijn belangrijkste relaties uit voor twee dagen vol inspirerende presentaties, netwerkmogelijkheden, praktische workshops en goed eten en drinken. Ondanks dat SURFnet al lang klant bij Whizpr is, voelde ik me toch een ‘gast’. De hashtag van het event gaf al aan wat voor soort publiek aanwezig was #SNRD14*. Juist supernerds dus. En…. daar zijn ze maar wat trots op! Lees meer 

Presszone '14; it was all about relations

Afgelopen vrijdag vond de zesde Presszone plaats. Een evenement dat we samen met Pride PR organiseren om al onze consumer electronics-klanten de mogelijkheid te bieden in contact te komen met gadget-loving media. We doen dat bewust na de IFA, om iedereen (bedrijf of journalist/blogger) die dat evenement heeft gemist, een kans te geven toch de nieuwste technologie te kunnen zien en proberen. Door meerdere grote en kleine aanbieders samen te brengen op een locatie, is het voor veel journalisten/bloggers aantrekkelijker om langs te komen. Meerdere vliegen in een klap, 30 bedrijven tegenover zo’n 120 mediamensen om precies te zijn. Lees meer 

Na 15 jaar nog steeds zappend op de bank

Vorige week was ik bij een persbijeenkomst van Ericsson in dé NOS 'Studio Sport'-studio op het Media Park in Hilversum. De presentatie over 'personalized TV' bracht me weer even terug bij een presentatie in 1999 bij Media Plaza. Is er in die 15 jaar dan niks veranderd? Zeker wel, maar ik zit nog steeds zappend op de bank, de vraag is alleen voor hoelang nog? Dat lees je op mijn blog op Dutch Cowgirls

  1. 7
  2. 8
  3. 9
  4. 10
  5. 11
  6. 12
  7. 13
  8. 14
  9. 15