pr & social media adviesbureau

blog

Nieuwe Whizprs voor meer geluid

Nieuwe Whizprs voor meer geluid

Whizpr heeft er vijf nieuwe Whizprs bij. Laura, Mandy, nog een Mandy, Jasmijn en Michel. Met deze collega’s gaan we onze transformatie naar het beste Content, PR & Digital Marketing-bedrijf van de Benelux verder vormgeven. We willen continu groeien en bloeien. Voor onze klanten, maar ook voor onszelf.

Nu het medialandschap zo ingrijpend is veranderd, hebben wij als PR-specialisten meer te vertellen dan ooit. Hoe kan het dan dat het imago van de PR-wereld zo onder druk staat? Daarom hebben we besloten meer vóór te leven, zelf te praktiseren wat we preken. Zodat we het pad naar publiciteit en publiek voor klanten en media kunnen verlichten. Als echte Publicity Pathfinders. Die zelf ook nog eens verrekte goede content creëren. Daarom de toevoeging van Content en Digital Marketing in de benaming.

Nieuwe weg
Ja, we zijn als bedrijf een nieuwe weg ingeslagen. Nee, je hoeft niet opnieuw kennis te maken. Strakke strategieën realiseren of kekke campagnes lanceren, we deden
het allemaal al. We leggen alleen meer de nadruk op een belangrijk specialisme: geïntegreerde projecten over de volle lengte en breedte opzetten, trekken en afronden.

Publicity Pathfinders
Voor dat specialisme zijn nieuwe mensen nodig. Vandaar vijf nieuwe Whizprs. Met hen gaan we nog meer content creëren voor onze klanten. Een consultant, content master en online marketeer werken samen met hen aan nieuwe concepten. We boren nieuwe bronnen aan, zowel voor de in- als de output. Nogmaals, we zijn Publicity Pathfinders. Steevast op basis van de kerndefenitie van pr – het stelselmatig bevorderen van het wederzijds begrip.

Teams

Traditie en toekomst die samen met originele creatie voor een nieuwe dynamiek zorgen. Daarvoor zijn we nu binnen Whizpr het nieuwe bloed aan het rondpompen. Business Technology, Lifestyle Technology, Internet Technology en Digital zijn de teams waarbinnen traditie, toekomst en creatie elkaar versterken.

No BS
Wat we ook met elkaar maken, vertrouwen blijft de meest kritische factor. Authenticiteit is het hoogste goed dat wij de klant kunnen bieden. Plat gezegd, het is noodzakelijk: publiek trapt net als de media niet in gladde praatjes. Met pure, transparante verhalen maak je de meeste meters. Voor ons niks nieuws trouwens. Wij hielden al niet van bullshit.

Hart
Wat we doen, doen we met alles wat we in huis hebben. Recht uit het hart. Zoals we meteen die vijf nieuwe Whizprs in het hart gesloten hebben. Daarom zijn wij goed in wat we doen. En dat is vandaag de dag stukken meer dan louter dat mooie vak van public relations.

Som der delen
De som van de hier genoemde delen is altijd groter. Zeker als je concreet aandacht besteedt aan de kwaliteit van de samenwerking. Sterke verbindingen tot stand brengen. Op die manier zijn we groot geworden en op dezelfde manier willen we groeien. Samen met de partijen waarmee we hard werken.

Whizpr wenst iedereen een fijne vernieuwing. Of in hippe IT termen; Happy Transformation ;-)

Reageer

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond