pr & social media adviesbureau

blog

Eat, sleep, bootcamp, repeat - de weg naar brand love

Eat, sleep, bootcamp, repeat - de weg naar brand love

Wij zijn een PR-bureau. En dan bedoel ik niet een zogeheten 'Press Relations-bureau', maar een 'Public Relations-bureau'. Al vaker hebben we ons druk gemaakt over de inhoud van de term 'PR'. Daar ga ik mij deze keer niet aan wagen. Wat in ieder geval als een paal boven water blijft staan, is dat het om relaties gaat. Dat betekent contact maken, je verbinden met je doelgroep en diegenen die hen bereiken en inspireren. Laat dit nou onze kerntaak zijn, iets waar we goed in zijn. Rome is ook niet in een dag gebouwd, dus relaties moet je bouwen. Investeren in de toekomst.

Voor Ultimate Ears (UE) zoeken we regelmatig naar relevante gelegenheden om het contact met influencers (lees: pers, bloggers, vloggers en overige social influencers) aan te gaan en in stand te houden. Voor marketing doeleinden is UE een samenwerking aangegaan met The Bootcamp Club. De trainingen van het grootste outdoor sportbedrijf van Nederland worden hierin gecombineerd met de speakers van UE. De uitkomst: speciale trainingen die in het teken staan van high energy en vooral veel fun! Wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt 1+1 bij elkaar op te tellen, met als resultaat een middag voor lifestyle, outdoor & sports influencers om de voordelen van de UE-producten uit te leggen en elkaar beter te leren kennen.

Dat laatste is het belangrijkst. Verbinding maken, bouwen aan de toekomst. Want zo'n middag levert wellicht niet direct tig mentions op het internet of een hausse aan artikelen op. Het heeft er wel voor gezorgd dat de vriendschap is versterkt en de liefde voor het merk is gegroeid. En dat is waar het in deze tijd om gaat: brand love.

Bekijk hier alle foto's van dit event.

ultimateears

Tags: event, netwerk, pr

Reageer

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond