pr & social media adviesbureau

blog

De auto en nog meer sponsorgeld zijn binnen

De auto en nog meer sponsorgeld zijn binnen

Hoe meer sponsoren, des te meer geld we ophalen voor het goede doel en we de jongeren in oorlogsgebieden een kansrijke toekomst kunnen bieden. Met trots presenteren wij dan ook vijf nieuwe sponsoren die via ons en de Noordkaap Challenge het goede doel van 3FM Serious Request steunen. Met de vier sponsors die we al hebben, komen we gestaag in de buurt van ons streefbedrag van 10.000 euro.

Axis
Axis is marktleider op het gebied van netwerk- en beveiligingscamera’s. Met de tocht die we voor het goede doel maken, trekken we door de geboortegrond van dit Zweedse bedrijf. Het brengt voor ons ook een uitgelezen kans met zicht mee om hun hoofdkantoor te bezoeken. Dat doen wij dan ook zeker. Verder gaan wij content maken over hoe ze als bedrijf door middel van innovatie de wereld veiliger en slimmer maken. Zorgen jullie ervoor dat de koffie op 10 december klaarstaat?

VMware
VMware is overal, maar je ziet ze niet. Op de achtergrond zorgt hun virtualisatiesoftware ervoor dat iedereen het optimale uit hun opslagruimte op een server haalt. Dit maakt ze tot een stille en onmisbare schakel voor de zakelijke markt. We werken al zes jaar voor VMware en hebben tal van mooie pr-projecten voor ze opgezet. Nu zoeken we uit hoe we treffende publiciteit voor ze kunnen genereren in combinatie met een goed doel.

Got Content
Een vader steunt je altijd. Zo ook Whizpr’s founding father Ward van Beek met zijn bedrijf Got Content. Hij is al aan het broeden op een uitdagende challenge. We zijn benieuwd. Wij zijn in ieder geval super blij met zijn steun om de 7.000 km lange tocht door de koud te trotseren.

NBC Van Roemburg & Partners
Accountantsbureau NBC Van Roemburg & Partners zegt terecht dat ondernemen keihard werken is. Ondernemen is afzien en je grenzen opzoeken. Precies wat wij bij de Noordkaap Challenge ook gaan doen. Temperaturen van dertig graden onder nul zijn geen pretje en vooral als je dat twaalf dagen lang hebt. Dat is afzien en hard werken, net als ondernemen. En daar ondersteunen zij ons in. Bedankt voor jullie support!

Enchilada
Enchilada is een grafisch vormgevingsbureau dat werkt voor ambitieuze en culturele verbonden merken. Wij zijn een van die ambitieuze bedrijven en zij zijn de helden die onze persoonlijke identiteit vertaald hebben naar een visuele identiteit. De band is warm in alle opzichten, vandaar ook hun steun aan ons. De pittige pepers die bij dit Mexicaanse gerecht horen, komen maar wat goed van pas daar in de koud;-) Enchilada, bedankt voor jullie steun!

Reageer

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond